Ćwiczenia po ciąży na płaski brzuch

Ćwiczenia po ciąży na płaski brzuch

Redakcja

2016-11-06

brak komentarzy

Zdecydowana większość młodych mam świeżo po urodzeniu dziecka nie zawsze znajduje moment, by zadbać o płaski brzuch, udając się do klubu fitness czy na ćwiczenia gimnastyczne. Jednym wyborem okazują się dla nich profesjonalne treningi na brzuch po urodzeniu dziecka, które można robić w domu.

Starczy systematycznie, a więc przynajmniej 3 razy tygodniowo, robić serie treningów po 12-15 powtórek, by błyskawicznie wrócić do swojej postury sprzed ciąży. Eksperci rekomendują, by treningi na płaski brzuch robić po wstaniu z łóżka.

Aktywność po urodzeniu dziecka

Jakie treningi robić po urodzeniu dziecka? Oto parę propozycji. 

Siad równoważny

Trzeba usiąść na podłożu, proste nogi unieść do góry, a korpus odchylić do tyłu, ręce zaś naprężyć w bok lub bezpośrednio przed siebie a także w owej pozycji robić poziome nożyce.

Podnoszenie nóg

Należy położyć się na podłożu, proste nogi unieść tak, by tworzyły kąt 45 stopni z plecami, potem opuszczać nogi tak, by nie dotknęły gruntu.

Podciąganie nóg do klatki piersiowej

Trening wykonuje się na plecach, nogi zaleca się ugiąć w kolanach (można je wsunąć pod kaloryfer lub pod niski stół) a także robić skłony, dociągając kolana do klatki piersiowej – można odrywać biodra od podłoża.

Dociąganie barku do kolana

Trzeba położyć się na plecach z całkowicie wyprostowanymi nogami a także robić skłony korpusu tak, by nie odrywać bioder od podłoża, brodę dociągać do mostka. W trakcie wykonywania tego treningi ważne okazuje się to, by mięśnie proste i skośne brzucha były jak najbardziej spięte.

Klasyczne brzuszki

Należy położyć się na plecach, nogi zgiąć w kolanach, a ręce położyć przy uszach, a potem synchronicznie spinać brzuch, nie podnosząc korpusu nazbyt wysoko.

Brzuszki z uniesionymi nogami

Trzeba położyć się na plecach, unieść nogi a także zgiąć je pod kątem 90 stopni w kolanach, a ręce położyć przy uszach oraz synchronicznie spinać brzuch.

Spinanie kolan

Należy położyć się na plecach a także wyprostować nogi, a ręce przekładać prosto za głowę, świetnie okazuje się chwycienie się jakiegoś przedmiotu za głową a także w owej pozycji podciągać kolan do klatki piersiowej.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

SportDieta