Ćwiczenia po cesarskim cięciu

Ćwiczenia po cesarskim cięciu

Redakcja

2017-07-24

brak komentarzy

Być może masz obiekcje, czy po cesarskim cięciu możesz trenować. Uspokajamy: można a także zaleca się. Aktywności w połogu potęgują efekt obkurczania się macicy, przeciwdziałają obniżaniu macicy a także ścian pochwy, eliminują dysfunkcje wypróżniania, wspomagają prędzej wrócić do dawnej postury.

Powrót do formy po cesarskim cięciu zajmuje trochę dużo więcej czasu aniżeli po urodzeniu dziecka siłami natury. Właściwie postępując, można mimo wszystko zredukować taki moment.

Jakie treningi można przeprowadzić parę miesięcy po cesarskim cięciu?

Zaopatrz się w wygodną matę do treningów. Ułóż się wygodnie na plecach z ugiętymi kolanami, tak by stopy leżały płasko na podłożu. Unieś subtelnie pupę do góry, robiąc jednocześnie w trakcie wdech. Nie zapominaj o tym, by wciągnąć w tym trakcie brzuch, tak jakbyś chciała przyciągnąć pępek bliżej pleców. Postaraj się wytrzymać w takiej pozycji mniej więcej 10 sekund.

Po cesarskim cięciu dość łatwo nabrać nawyku garbienia się. Zwłaszcza wówczas, gdy w trakcie przybierania prostej pozycji czujesz ból a także ciągnięcie w obrębie szwów. To naturalne wrażenie a także staraj się zapobiegać przybieraniu zgarbionej postury. Delikatne treningi wzmacniające brzuch wspomogą tkankę mięśniową  w obrębie blizny.

Nie zapominaj także o tym, że już w trakcie początkowych sześciu tygodni od urodzenia dziecka możesz podkręcić własne zaangażowanie ruchowe, spacerując. Na pierwszy raz wykonuj krótkodystansowe przechadzki. Jak poczujesz się pewniej, możesz podkręcić dystans a także długość spaceru.

Po upływie pół roku możesz rozpocząć myśleć o podjęciu treningów aerobowych. Zwłaszcza w kwestii, gdy zależy ci na uzyskaniu rezultatu płaskiego talii. Takie treningi nie wyłącznie umacniają tkankę mięśniową, ale również polepszają wydolność organizmu oddechową a także umacniają serce. Zalecane okazuje się robienie treningów takich jak błyskawiczny marsz, bieg, pływanie czy podróż na rowerze. z początku możesz zacząć od przeprowadzania 15-minutowych ćwiczeń, które wraz z upływem czasu będziesz mogła wydłużyć.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Sport