Jak zlikwidować pelikany na rękach?

Jak zlikwidować pelikany na rękach?

Redakcja

2017-03-10

brak komentarzy

Tak zwane pelikany, a więc obwisłą skórę ramion, można wyeliminować aplikując treningi na tricepsy. Tricepsy to mięśnie tylnej partii ramion, które najprędzej tracą elastyczność wskutek błyskawicznej utraty wagi, braku ruchu lub zużycia. Razem z trenerką rób efektywne treningi na pelikany, które pomogą ci uwolnić się od obwisłej skóry a także ukształtują twoje ramiona bez nadawania im atletycznej prezencji. A więc jak zlikwidować pelikany na rękach? Oto parę przystępnych sposobów dla każdego.

Jak ćwiczyć ramiona?

Ćwiczenia na pelikany mają za zadanie wymodelować a także wypracować tylną partię ramion. Mięśnie zlokalizowane w owej okolicy – tricepsy – są bardzo często zaniedbywane przez panie. Brak treningów powoduje, że skóra w tych przestrzeniach zaczyna wiotczeć a także brzydko obwisać. Rezultat taki występuje także u ludzi, którzy w nazbyt szybkim czasie stracili na wadze a także nie połączyli wyszczuplającego jadłospisu z właściwymi ćwiczeniami siłowymi.

Jak często ćwiczyć?

Aktywność mającą umocnić mięsień tricepsowy zaleca się stosować najczęściej 3 razy tygodniowo. Każdy trening powtarzaj co najmniej 10 razy – wyższe obciążenie sprawi, że tkanka mięśniowa błyskawicznie się zmęczy, a na drugi dzień stanie się słaba a także obolała. Poniższych przykładów ćwiczeń zmożesz używać jako osobnego regularnego treningu lub dołączyć je do swojego dotychczasowego planu aktywności fizycznej.

Pompka tricepsowa

Zrób podpór przodem. Dłonie połóż płasko po obu stronach ciała, trochę szerzej niż na szerokość barków. Obniż biodra tak, by korpus tworzył linię prostą. Ugnij ręce a także stopniowo, z wdechem, opuszczaj korpus utrzymując łokcie bardzo niedaleko ciała – to szczególnie istotne! Ramiona nie pozwalają rozchodzić się na boki! Zrób wydech a także w taki sam sposób unieś się aż do pełnego wyprostu rąk. Powtarzaj trening 5 razy.

Wyciskanie francuskie sztangielki za głową

Usiądź prosto na ławce do treningów lub na stabilnym, twardym krześle. Zabierz sztangielkę do 1 ręki a także unieś ją nad głowę aż do pełnego wyprostowania ramienia. Następnie ugnij ramię w łokciu a także opuść ciężarek pod kątem prostym za głowę. Powoli powróć do pozycji wyjściowej. Zrób po 5 powtórek na każdą rękę.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Sport