Jak zapobiegać zakwasom?

Jak zapobiegać zakwasom?

Redakcja

2017-08-31

brak komentarzy

Rozgrzewka – elementarne zabezpieczenie przed urazami, to rozgrzewka. Miejsca splotu mięśni będą bardziej plastyczne oraz kupione do większego trudu.

Uciążliwy początek – początkowe ćwiczenia mają w szczególności bolący wpływ na nieprzyzwyczajone do takiego trudu mięśnie. Nie istotne czy to sprint, rowerowe wyprawy, czy trening – wszystko potrzebuje spokojnego wprowadzenia ludzkiego ustroju w nową kondycję aktywności. Za bardzo duża intensywność oraz obciążenia, może przyczynić się do tego, że poprzez następne dni nie będziesz w stanie podnieść się po spaniu.

Schłodzenie mięśni po ćwiczeniach – po ćwiczeniach przyda się uspokojenie oraz systematyczne schłodzenie mięśni. Spokojne pedałowanie, nieciężki bieg, rozmasowanie mięśni.

Stretching – ćwiczenia rozciągające najdogodniej przeprowadzić w okresie między 6 a 12 h od skończenia treningów. Najpóźniej do 24 godz. po ćwiczeniach. Dlatego cały układ kostny będzie więcej elastyczny. Uodparniają się wiązadła, ścięgna, a mięśnie robią się silniejsze. Zmniejsza niebezpieczeństwo tworzenia się kontuzji oraz urazów. Trening siłowy powoduje, że mięśnie sztywnieją oraz skracają się, a rozrost masy mięśniowej może być przyczyną ucisk na nerwy oraz wewnętrzną barierę bodźców nerwowych.

Systematyczność – systematyczne ćwiczenia mogą wyeliminować problem tych trudnych dni, gdy występują bóle po treningu. Mięśnie przyzwyczajają się do cięższej obowiązków oraz umacniają.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Sport