4 najlepsze ćwiczenia na ujędrnienie biustu po ciąży

4 najlepsze ćwiczenia na ujędrnienie biustu po ciąży

Redakcja

2016-08-08

brak komentarzy

No, z tym jędrnym biustem to bywa różnie. Przeważnie musimy pogodzić się z faktem, piersi po karmieniu to nie to samo, co piersi bezpośrednio przed ciążą. Nic nie zwróci im niesamowitej jędrności, ale… można spowodować, żeby biust zaczął żyć drugim życiem a także podtrzymywać go w dobrej formie.

Załóżmy, że kwestię przymusu posiadania właściwie dobranego stanika do karmienia a także stanika w ogóle posiadamy już za sobą. Czas na to, co jeszcze można wykonać na rzecz biustu po przejściach. Można go wyćwiczyć. Najlepsze ćwiczenia na ujędrnienie biustu po ciąży przynoszą pierwsze rezultaty już po kilku tygodniach!

Aktywności na rzecz biustu

Jest to mimo wszystko propozycja na rzecz cierpliwych. Rzeczywiste rezultaty uwydatnione okazują się po… paru miesiącach. Jeżeli mimo wszystko będzie mieli wystarczająco samozaparcia, możecie posiadać zbyt zadowolone. Aktywności nie sprawią obowiązkowo, że piersi się powiększą, ale z pewnością staną się prezentować się lepiej.

W samych piersiach tkanki mięśniowej rzecz jasna nie ma. Ich wielkość zależy tylko od nagromadzonej warstwy tłuszczu. Dookoła mimo wszystko posiadamy tkankę mięśniową podtrzymującą piersi na odpowiednim miejscu. I to o ich wyćwiczenie  z całą pewnością chodzi.

Aktywności, z wyjątkiem tego, że okazują się jasne, posiadają tę cudowną zaletę, że możesz je robić właściwie w każdej sytuacji, nawet podczas gotowania obiadu.

Przykładowe treningi

1. Stajemy przy ścianie w odległości wyciągniętych rąk. Dłonie płasko ułożone na ścianie na poziomie ramion. Robimy „pionowe pompki”. Najskuteczniejsze okazują się serie po 10 pompek. Zaczynać sukcesywnie. Na pierwszy raz 3 serie po 10. Systematycznie powiększaj ich ilość serii.

2. Dłonie skierowane do środka przyciskamy do siebie na poziomie piersi. Z całej mocy naciskamy, żeby było jak najmocniejsze. Kilka sekund (swobodnie liczyć do 3) wytrzymujemy a także rozluźniamy. Tak, jak w kwestii pierwszego treningu, robimy serie po 10 ściśnięć. Dłonie trzymamy na poziomie piersi a także zaczepiamy jedną o drugą. Potem z całej mocy staramy się je rozerwać (nie puszczając obowiązkowo). Wytrzymujemy kilka sekund a także rozluźniamy się. Serie po 10.

3. Dla odmiany wymachy. Rękami zataczamy półokręgi. Na starcie ręce krzyżujemy z przodu a także robimy silne wymachy do góry. Coś w typu dojrzałego machania skrzydłami. Serie po 10.

4. Coś na rzecz zaczytanych. Bierzemy parę książek. Dzielimy na 2 kupki, rozkładamy ciężar w miarę po równo. Kładziemy książki na rękach, dłonie na poziomie ramion a także podnosimy do góry, tak jakbyśmy podnosiły sztangę trzymaną początkowo na poziomie brody. Widziałyście, jak sztangiści to robią? No z całą pewnością. Serie po 5 „wyciśnięć”.

To tylko 4 najprostsze ćwiczenia na ujędrnienie biustu po ciąży - jeśli chcecie poznać bardziej skomplikowane zestawy treningowe, napiszcie w komentarzach!


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

SportCiąża