Spożywanie płynów w okresie karmienia piersią

Spożywanie płynów w okresie karmienia piersią

Redakcja

2016-12-21

brak komentarzy

Czy w czasie konsumowania piersią należy dużo więcej spożywać? Specjaliści od diety radzą, by każdy wypijał nawet 1,5 l substancji na dzień (wliczając w to również zupę, soczyste świeże owoce, soki z owoców, kompoty itp.). Nie zapominaj ale, że w okresie konsumowania jest potrzebne dodatkowej ilości płynu do produkowania pokarmu – ilość ta musi się zatem dodatkowo podkręcić.

Ale nie o to chodzi, by spożywać na moc daną ilość substancji. Jeżeli karmisz, to oraz tak najprawdopodobniej okażesz się dysponowała okazalsze pragnienie, postaraj się zatem je od razu zaspokajać. Przy większym ruchu fizycznym lub w porze skwaru będziemy zapewne piła zdecydowanie dużo więcej niż to norma. 

Istotne okazuje się również, co pijesz. Stałe godna polecenia jest niegazowana woda mineralna, która z wyjątkiem płynu doprowadza istotnych mikroelementów koniecznych w twojej kuracji. Możesz także spożywać słabą herbatkę, herbaty mlekopędne na podstawie kopru włoskiego, kompoty, soki z owoców, najrozsądniej nowiutko wyciskane lub tzw. ważne jeden dzień (a jeżeli z kartonu, to bez co więcej węglowodanów). 
Zrezygnuj zaś z małej czarnej, mocnej herbaty, coli oraz napojów energetyzujących – obejmują przyspieszające elementy, które przenikają do pokarmu oraz pozwalają zaszkodzić potomkowi. Zabroniony jest również wysokoprocentowe trunki. Odradzamy także słodkie, z bąbelkami słodzone napoje – prócz „pustych” kcal nie posiadają składników wzmacniających oraz przeszkadzają absorbowanie wapnia.

Czy w czasie konsumowania piersią należy spożywać 1 l pokarmu na dzień?

W tym okresie twój ciało posiada intensywniejsze popyt na wapń, a spożywanie jest jednym z najskuteczniejszych skarbnic tego pierwiastka – 1 litr posiada 1200 mg, a więc codzienną dawkę. Co nie oznacza, że należy na pewno spożywać litr pokarmu na dzień. Można filiżanka, jeżeli z wyjątkiem tego pozostaniesz spożywała przez cały dzień parę racji czynników mlecznych, na przykład 2–3 jogurty lub kefiry, 2 plastry żółtego sera oraz dawkę półtłustego twarogu. Wapń odszukasz również w pieczywie z pełnego ziarna, kaszach, orzechach, ciemnozielonych jarzynach. 

Na tym przykładzie widać, jak istotny jest niejednorodny zestaw dań – ciało przyswoi codzienną dawkę któregokolwiek z niezbędnych pierwiastków z licznych różnorodnych składników.

Ostatnio dokonane zakupy:
pan Marcin z Warszawy 8 sekund temu.
Zamów Kankusta Duo Forte w promocji:
Kankusta Duo Forte
297 zł 147 zł
za opakowanie
Ocena 4/5 na podstawie 148 głosów.

Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Dieta